Χορηγοί Ημερολογίου 2018

Ακαδημίες ποδοσφαίρου Θεσσαλονίκης - Προπονητές

Οι βασικές κατευθύνσεις των προπονητών ποδοσφαίρου της ακαδημίας μας

Κάθε μικρό παιδί έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες που οι προπονητές γνωρίζουν και σέβονται. Σκέφτονται και ενεργούν διαφορετικά από τους ενήλικες. Κατανοούν περισσότερα πράγματα απ' όσα νομίζουμε και αντιλαμβάνονται ακόμα περισσότερα. 

Το ποδόσφαιρο είναι γι' αυτά απλώς ένα παιχνίδι και έτσι πρέπει να μείνει για πάντα! Η αναζήτηση ταλέντων δεν αποτελεί αυτοσκοπό και οι αστέρες του μέλλοντος μπορούν να περιμένουν. Η διαμόρφωση μιας αθλητικής παιδείας προέχει για μας. Η προώθηση της συνεργασίας, της κοινωνικότητας και του ευ αγωνίζεσθε επιτυγχάνεται με την διάπλαση του χαρακτήρα και της προσωπικότητας τους. 

Δεν είμαστε οι "δράκοι" των παραμυθιών, αλλά παιδαγωγοί που σεβόμαστε τα παιδιά για να απαιτούμε και εμείς τον δικό τους σεβασμό. Οι βασικές μας κατευθύνσεις συνοψίζονται στα παρακάτω:
  • Επικοινωνία με τα παιδιά. Φροντίζουμε να αντιλαμβάνονται τις οδηγίες και να κατανοούν ότι είμαστε οι μόνοι υπεύθυνοι για να τους κατευθύνουμε.
  • Ενίσχυση και επιβράβευση. Επιβραβεύουμε τις σωστές συμπεριφορές και ενέργειες. Χρησιμοποιούμε ως κίνητρο τους επαίνους και όχι τα αρνητικά σχόλια.
  • Ενέργεια και διάθεση. Τα παιδιά βαριούνται εύκολα και χρειάζονται ερεθίσματα. Συμμετέχουμε ενεργά στις προπονήσεις για να αντιγράψουν τον ενθουσιασμό και την κινητικότητα μας.
  • Διαφορετικότητα. Το κάθε παιδί έχει την προσωπικότητα του την οποία σεβόμαστε και προσπαθούμε να την εκμεταλλευτούμε.
  • Τεχνική. Επιμένουμε στην σωστή εκτέλεση των ασκήσεων για να αποφύγουμε την αφομοίωση λανθασμένων κινητικών προτύπων.
  • Θέσεις παικτών. Φροντίζουμε ώστε όλα τα παιδιά να αλλάζουν θέσεις μέσα στο γήπεδο για να αποκτήσουν διαφορετικά βιώματα και ρόλους.
  • Αλληλοϋποστήριξη. Παρακινούμε συνεχώς τα παιδιά να αλληλοϋποστηρίζονται και να σέβοται το ένα το άλλο, όπως και τον αντίπαλο.
  • Ισότητα. Όλα τα παιδιά για μας είναι ίσα, με ίσες ευκαιρίες και στις προπονήσεις και στους αγώνες. Δεν υπάρχουν προχωρημένα και μη προχωρημένα παιδιά. Οι ικανότεροι απολαμβάνουν την ίδια επιβράβευση με τους λιγότερο ικανούς.
  • Διασκέδαση. Χωρίς αυτήν η προπονήσεις αποτελούν αγγαρεία για τα παιδιά. Δεν υπάρχει κανένα κέρδος αν μια άσκηση εκτελείται με κατεβασμένα κεφάλια και εμφανή δυσφορία. Παιχνίδι = Διασκέδαση.

    Γνωρίζουμε ότι αποτελούμε για τα παιδιά πρότυπο. Και από την δική μας πρότυπη αθλητική συμπεριφορά, εξαρτάται και η δική τους.

Οι υποχρεώσεις του προπονητή ποδοσφαίρου ακαδημιών